neděle 25. března 2007

Jarní neděle

Tak tenhle motýl (Babočka bílé C - Polygonia c-album) mě nejdřív provokoval a pokaždé, když jsem se přiblížil, tak uletěl o kousek vedle. Pak to ale vzdal a tak jsme se na sebe mohli podívat i z blízka...
Všechny kvítky nastavovaly lístky dnešnímu slunci (na obrázku Orsej jarní - Ficaria verna)
I bodlák je svým způsobem kytka, ne? Aspoň mě se líbí...
Naše výprava
Dnes se nám zase vrátilo jaro a bylo to znát i na počtu lidiček, kteří se rozhodli nedělní den věnovat procházkám po Kadani a jejím okolí. Já měl vysloveně sportovní víkend, takže po dvacetikilometrové procházce a dvouhodinovém plavání v sobotu, jsem dnes ráno byl na squashi a nakonec jsme se s Laduškou vydali na kolo. Zítra patrně nebudu plně funkční, ale stálo to za to:) Byli jsme v meandru Želiny. V trávě je tu spousta kvítků, řeka krásně bublá a dnes se tu objevili také motýli. Byla to příjemná podívaná po těch chladných dešťových dnech.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home