středa 31. května 2006

Na čerstvém vzduchu

Dnes jsem se večer vypravil do Vysoké jedle nad obec Místo, kde jsem nechal stát auto a šel se procházet po lesích v okolí. Předtím trochu pršelo a tak mělo všechno krásně svěží zelenou barvu a les nádherně voněl. Přesně to je nejlepší, když člověk sedí dvanáct hodin v kanceláři nebo v autě při projížďkách mezi jednotlivými stavbami.
Pohled z vrchu nad obcí Místo
Vzal jsem sebou foťák, protože mu chci svěřit svou důvěru a tak ho zkouším a zkouším. Dnes přišlo na řadu makro a 12ti násobný optický zoom spolu se stabilizátorem obrazu. Myslím, že jsem s prvními snímky spokojen. Škoda, že je sem nemůžu uložit v originální kvalitě, ale pro přiblížení postačí i tyto zmenšené obrázky. Mile mě překvapil stabilizátor. Přestože se jednalo o celkem dlouhé časy, venku bylo dost pod mrakem a ISO nastavené jen na 80, žádná z fotek není rozmazaná a to i přesto, že foukal silný vítr. Ještě větší ocenění si však u mě získal při focení s maximálním zoomem a dlouhým časem bez stativu. No, posuďte sami....

Pampeliška - clona 3.2, čas 1/50, ISO 80

Místo (vpravo vidět Hasištejn) - clona 3.2, čas 1/60, ISO 80


Hasištejn - snímek ze stejné pozice jako předchozí, ovšem s maximálním zoomem a stabilizátorem obrazu, foceno bez stativu - clona 3.7, čas 1/30, ISO 100

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Slušný fotky. Co je to za přístroj?

čtvrtek, 01 června, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Už vím (Panasonic DMC-FZ30). Budu muset příště číst Tvůj blog odspodu ;-) Ale jinak vítej zpět!

čtvrtek, 01 června, 2006  
Blogger František Červený said...

Jojo, Panasonic...porad testuji, ale jsem spokojeny...automat nic specialniho,ale v manualu si spolu pekne rozumime a fotky nevypadaji spatne:) Dekuji za uvitani;) Hledal jsem te v patek dopoledne v kanclu, ale meli jste zamceno...asi taky v patek nepracujete:) je to pekny zvyk, ze jo:)

neděle, 04 června, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Tss, prej v patek nepracujeme... Byli jsme s Davidem pracovne v Kladne. Skoda, ale snad se uvidime v lete na nejake akci.

pondělí, 05 června, 2006  
Blogger František Červený said...

Kdyz prijedes na Hasistejn, tak urcite;), ale do te doby se jeste parkrat ukazu i v Chomutove:), tak te mozna zastihnu na kus reci...

úterý, 06 června, 2006  

Okomentovat

<< Home