sobota 29. dubna 2006

Jaro a klid...to mám rád!


Už jsem se tu pár dní neukázal. Neměl jsem totiž skoro vůbec čas a když už se nějaký pozdě v noci našel, tak už jsem pro změnu neměl sílu otevřít notebook. Změnil jsem totiž zaměstnání a předával svou práci novému člověku. Ano, opustil jsem místo státního úředníka, špínu korupce a politické ovlivňování. Prostě všechno, nad čím pak člověk dlouhé hodiny přemýšlel a stresoval se. Ten klid, který mě po včerejším posledním dni na radnici prostoupil, bych přál zažít každému z Vás. V úterý už mě čeká úplně jiný svět. První číslovka mého platu se přehoupla z jedničky na dvojku a v nové kanceláři mě uvidíte až od půl deváté. Každé ráno jen nasednu do auta, benzín mám proplacený, zbývá už jen koupit si snídani a noviny a těšit se na nové zítřky...hned je tu na tom světě veseleji. Také jsem se po nějaké době opět dlouho procházel a viděl jsem rozkvetlé stromy v parku, západ slunce nad řekou za Kadaní a udělal kus práce na fotkách pro již několikráte zmiňovanou výstavu. Krásný den. Snad to dnes bylo u Vás podobné;)...

4 Comments:

Blogger František Červený said...

Děkuji za pochvalu fotek i gratulace;)Jeste jsem si od Krhovskeho nic nekoupil, nejak jsem ted byl v jednom kole:( Ale tenhle mesic se budu snazit trochu vypnout a udelat si radost:)To znamena, ze nekolikrat navstivim i nejakou tu prodejnu knih:)

úterý, 02 května, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Tak flakarna jo...hm a co my nebohy studenti??:(

úterý, 02 května, 2006  
Blogger František Červený said...

Myslis, ze ja jsem nechodil do skoly?Taky jsme si to vsichni museli vytrpet:-P Tak si to ted uzivej i ty:-D...

úterý, 02 května, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

pátek, 21 července, 2006  

Okomentovat

<< Home