středa 12. dubna 2006

Splnění snu

Garrett ACE 250
Dnes ráno jsem se spojil s prodejcem detektorů v Mostě. Je jím pan Zdeněk Moltaš, vicemistr Německa v práci s detektorem v letech 2001-2003. K tomuto kroku jsem se rozhodl poté, co jsem napsal na jeden z nejnavštěvovanějších internetových obchodů s detektory (který jsem Vám již dříve představil) a projevil jsem zájem o koupi nového přístroje značky Garrett. Bohužel, slavný detektorweb zklamal a já do dnešního dne neobdržel odpověď. Pan Moltaš mi po krátké telefonické debatě opravdu potvrdil mou představu o dobrém přístroji a také jsme se domluvili na podmínkách nákupu. Tím vysněným přístrojem je Garrett ACE 250. Přístroj, který překvapivě porazil v mnoha testech detektory dvojnásobně dražší. Další krok už je tedy na mě. Je to pěkný pocit - být o krok blíž svému snu...

1 Comments:

Blogger František Červený said...

do desítky;) je to solidní firma:-D

středa, 12 dubna, 2006  

Okomentovat

<< Home