úterý 11. dubna 2006

Dva články na netu

Ráno jsem si koupil Lidové noviny. Nepreferuji jen tento tisk. Pravidelně střídám Lidovky, MF Dnes a Právo, abych si z toho všeho udělal nějaký rozumný průměr. V Lidovkách mi dnes padl do očí článek Ladislava Smoljaka coby urputného antikomunisty. Již dávno vím, jak se ke komunistům staví a tak mě ani tak nezarazilo téma, jako obsah článku. Hned jak jsem ho dočetl, tak mi hlavou prolétlo "..fííííha, ten kluk se toho nebojí!" A protože ho považuji za tu uvědomělou část české inteligence, tak Vám chci přiblížit jeho smýšlení v jednom z rozhovorů minulého měsíce právě na Lidovkách.
A abych se odpoutal od politických témat, která zase tolik nemusím, přináším Vám ještě jeden článek. Tentokráte z pera Jiřího Suchého o vynálezci nového humoru - Zdeňku Svěrákovi. Článek není sám o sobě špatný, jen by pan Suchý mohl vynechat tu ošklivou závorku, ve které se z množného čísla Svěrákových kolegů stali "kolezi"....
Příjemné čtení...

1 Comments:

Blogger František Červený said...

No právě,každý z těch deníků je zaměřen (ač se to možná nezdá) na jednu či druhou stranu a k té směřují veškeré informace. To mi na tisku trochu vadí. Nejsem příznivcem žádné strany, zajímají mě objektivní informace a proto se k nim musím dostávat formou skládaček mezi řádky jednotlivých deníků...to je smutné, když tisk neumí být objektivní. Člověku pak nezbývá, než se spoléhat na krátké názory lidí, jako je pan Smoljak, protože důvěřuje v jeho náhled z pozice zdravého rozumu...

středa, 12 dubna, 2006  

Okomentovat

<< Home