pondělí 16. února 2009

První letošní návštěva Zooparku

Na Valentýna, kterého já ani Janička neslavíme, jsme se vydali do chomutovského Zooparku. Čekal jsem, že tam budeme asi jediní, protože byla docela zima a foukal ledový vítr. Nakonec tam přeci jen pár návštevníků bylo. Já jsem si vzal sebou jen krátký objektiv, protože jsem nechtěl v tom mrazu moc sahat na kovové tělo teleobjektivu a všeobecně se mi nějak nechtělo dotýkat toho zmrzlého foťáku na rameni. Udělali jsme tedy jen malinký okruh a za hodinku jsme zase svištěli domů. Dost mě překvapily opice, které se ve sněhu vesele proháněli a také vlci, kteří jednu chvíli vili tak hlasitě, že jsme je slyšeli až u zmiňovaných opic. Těším se, až se udělá lepší počasí a já sem pojedu zase fotit:)
Ta je ale krásná:)

Opice napodobuje surikatu:-D

Tahle opice je ale zvědavá:)

Zubři

Jeden z vlků

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Když to říkáš...tak asi neslavím no :o))))

čtvrtek, 19 února, 2009  

Okomentovat

<< Home