středa 25. února 2009

Boo na Střelnici

Minulý týden jsem se domluvil, že budu dělat tenhle rok fotky pro Kulturní zařízení Kadaň, a tak jsem dnes po skoro třech měsících vzal do ruky foťák a vyrazil na koncert do klubu na Střelnici. Ne, že bych neměl ty tři měsíce co fotit, ale během africké cesty jsem měl foťák v ruce 3 týdny skoro 15 hodin denně a to člověka na chvilku odradí:) Museli jsme si od sebe prostě odpočinout. Ale zpátky ke klubu. Dnes se v něm objevila česká kapela Boo s rakouským zpěvákem. Světlo na focení sice nebylo nejlepší (tedy samozřejmě bez blesku, který na koncertech a v malých prostorách nesnáším), ale pár fotek jsem přesto "nacvakal". Boo mě příjemně překvapili a tak jsem si před odchodem pořídil i CD a tričko:) Tahle kapelka hraje naživo pěkně ostré kousky a dokáže diváka opravdu strhnout. Smekám před nimi!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home