sobota 17. května 2008

Divadelní sdružení Klas - Blade runner

Před několika týdny jsem byl osloven Divadelním sdružením Klas, jestli bych jim nenafotil premiéru jejich nové hry Blade runner. Samozřejmě, že jsem souhlasil. Beztak už jsem několik jejich představení fotil a focení divadla mě opravdu baví. Na fotkách mám totiž rád tu atmosféru divadla. Také mě potěšilo, že mě oslovili a je tedy zřejmé, že si mě, jako fotografa, někdo všímá a jsem uložen někde v podvědomí veřejnosti. Ve čtvrtek jsem se po dalším kole paintballu ve Velichově vydal na generálku hry, abych si vyzkoušel, jaké bude mít hra osvětlení a jak si bude se světly rozumět má technika. Hra se odehrává v budoucnosti a myslím, že se divadlu povedlo vytvořit pro diváky velice zajímavou atmosféru. S atmosférou pro focení už je to daleko horší. Přestože jsem si na celou akci vzal jeden z nejlepších obejktivů, který má v celém rozsahu clonu f2,8 a stál mě skoro víc, než celý foťák se všemi objektivy, tak jsem se musel vyrovnat s časy mezi 1/20 a 1/45 s, což je pro divadelní akci opravdu velice málo:( Doufejme, že se tedy nějaká ta fotečka podaří. To je ale má starost. Vy můžete v klidu přijít a vychutnat si zajisté výbornou hru. Premiéra se koná v kláštereckém kulturním domě 22. května od 19. hod.
Atmosféra hry má něco do sebe

Opravdu zajímavá scéna:)

Divadlu Klas se povedlo vymyslet několik opravdu zajímavých efektů pro diváka

0 Comments:

Okomentovat

<< Home