sobota 1. září 2007

Zajímavá stavba

Dnes mi Aleš s Janičkou oznámili nový objev mezi nově vznikajícími domy na Strážišti v Kadani. Prý nějaká zajímavá ocelovka. Vhtěli jsme zároveň i pokecat a tak jsem se za nimi vypravil a před cestou do pizzerie jsme se zajeli podívat na onu zajímavou stavbu. Musím uznat, že něco takového jsem ještě neviděl. Ocelová konstrukce domu mě nezaráží tolik, jako její tvar. Jsem nesmírně zvědavý, jak bude dům vypadat, až bude hotový. Krom toho bude mít budoucí majitel překrásný výhled na řeku nad kadaňským stupněm a také na františkánský klášter. Fotky bohužel pocházejí z mobilu, pro který už nebyly nejlepší světelné podmínky, protože jsem nečekal, že se na stavbu vyrazíme hned podívat:)

Ocelová konstrukce domu
Průsek pro budoucí výhled

Výhled z budoucí terasy domu

0 Comments:

Okomentovat

<< Home