pátek 7. září 2007

Pátek - nejdelší den v mém životě

Dnes jsem zažil nejdelší den ve svém životě. Připadá mi, že to, co jsem dělal ráno bylo už včera:) Vstal jsem v pět hodin a hurá k Táboru vyzvednout Janičku. Odtamtud do Čimelic do Sika vybrat dlažbu a obklady, mrknout se na Orlík, potom do Prahy na Zličín pro kartu na metro, do Ikei pro katalog, do Chomutova do Baumaxu pro parapety, domů natahovat lepidlem další místnost a mezitím ještě nakoupit, dát auto do servisu a schůzka s elektrikářem... I kdybych se rozdělil do dvou lidí, tak bych měl co dělat. Protože jsem ale šikovný chlapec, tak jsem to zvládl a teď už jen maximálně zkolabuji:)
Orlík směrem ke Zvíkovu
Už jen sud a hurá dolů:)))
"Hausbóty"... to musí být krááása
Můj mazlíček dnes oslavil přesně rok v mých rukách a k narozeninám dostal nový výfuk:)

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Až tak? Promiň :o) ale nikdo neříkal, že život, ve kterém jsem, je snadný :oD

pátek, 07 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Co jsem rikal o tom omlouvani?!:-DNechci slyset zadne promin;)jel jsem dobrovolne a rad;)kdyby mel clovek v zivote chodit jen temi jednoduchymi cestami, tak umre driv nudou, nez nekam dojde:)

pátek, 07 září, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Promiň...už se omlouvat nebudu :o)

pátek, 07 září, 2007  

Okomentovat

<< Home