neděle 22. července 2007

Vysmáté léto - 14:40 - Mňága a Žďorp

Kluky z "Valmezu" jsem poslouchal celá má středoškolská léta. Dělali mi doprovod v prvních projížďkách v autě, v několika zhroucených láskách a také jsem v jejich doprovodu ustál obrovské množství různých oslav, párty a výletů na cizí chaty. Naše heslo znělo - "Ať je ti blbě nebo skvěle, pusť si Mňágu"... a ono to fungovalo. Na Petra Fialu a jeho band jsem se tešil ze všech účinkujících nejvíc. Už mi chyběla všechna ta nepochopitelná gesta, zvláštní znamení rukama, "spící" kytarista, kterého jsem nikdy neviděl s otevřenýma očima a hlavně parádní saxofón. Kluci to opravdu rozjeli. Sice už trošku prošedivěli, ale jakoby jim to jen přidalo na energii. Díky, že se podařilo na letošní rockfest dostat právě tuhle kapelu! Žádný rámus, "zvracení" do mikrofónu... jen chytlavé melodie, parádní texty a skvělá show.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home