sobota 23. června 2007

Pouštění draka

Dnes jsme s Alešem a Janou navštívili na Memorial Air Show 2007 stánek firmy Eolo, která se zabývá výrobou různých věciček, se kterými si pohrává vítr. Rozhodl jsem se pořídit si draka a to jsem také udělal. Jana s Alešem se po hodince rozmysleli a tak jsme ke stánku zamířili podruhé, aby si pořídili úplně stejný model. Po návratu z Roudnice jsme tedy zajeli na pizzu a hurá na hory za větrem. Nejlepší podmínky jsme objevili u Přísečnice, nedaleko větrných elektráren. Už jsem se dlouho takhle nepobavil. Pokud uvažujete, co by se dalo dělat s přáteli při posezení v přírodě, tak tohle je dobrý způsob, jak se zabavit na nějakou tu hodinku:) My jsme měli na místě během několika minut i fanoušky:)

Draka jsem si zkusil nejprve složit ještě u auta v Roudnici

Samozřejmě musel projít i malým testem:)

A z Kadaně jsme vyjeli k větrným elektrárnám... tohle je základ před zabetonováním pro novou elektrárnu

Tady už si vesele hraju:)

... je to boj!

... ale stojí to za to!

Jana a já v akci

Jana s Alešem v akci

S létáním jsme vydrželi až do západu slunce

Pohodička:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home