pátek 22. června 2007

Kdybych tohle tušil...

V minulých volbách jsem se připojil k hlasům pro místní ODS. Měl jsem pocit, že to má cenu a že jsem jim názorově nejblíže. Už je to nějaký ten pátek zpátky a já abych pomalu toho kroku začínal litovat. Ano, uznávám, pan starosta udělal pro město kus práce a během jeho "úřadování" se lecos otočilo k lepšímu. K největším výkonům bych přičetl jednoznačně zprůhlednění a "osekání" dotací lednímu hokeji, kam za minulého starosty plynuly peníze jako na běžícím pásu (jak by také nemohly, když byl bývalý pan starosta členem tohoto klubu), rekonstrukci několika chodníků a komunikací a také výstavbu nového domova důchodců. Pak tu jsou ale stinné stránky jeho působení, se kterými se poslední dobou nedokáže smířit celkem početná část obyvatel. Mezi esa patří "slavná" promenáda Maxipsa Fíka. V tomto případě věřím zdravému rozumu lidí, kteří se musí ke stavbě vyjádřit a doufám, že se celá tahle politická opičárna změní v rekonstrukci komunikací a zeleně v plánované trase a tím se to celé ke spokojenosti všech vyřeší. Ostatně v tomto duchu dopadlo i první jednání s obyvateli první uvažované části. Zajímalo by mě, jak dlouho se panu projektantovi bude platit všimné za jeho stupidní a stále se opakující studie. Když jsme u promenády, tak nelze přehlédnout fakt, že nově vzniklé parkoviště pod kadaňskými hradbami slouží jako dětské hřiště a plocha pro venčení psů. Projíždím tudy několikrát denně a parkuje zde maximálně jedno auto. Možná by to spravila socha Maxipsa Fíka?:) Dalším trnem v patě je "slavná" cyklostezka. Děkujeme Vám za vybudování lepší prašné cesty. Nám vlastně nevadí, že se investované peníze mohly desetkrát lépe použít na nutné opravy a rekonstrukce nebo počkat pár let a vybudovat stezku, která by pro ježdění na kole a kolečkových bruslích měla smysl. A proč tu tohle všechno vlastně říkám? Dnes se mi totiž dostaly do rukouu Kadaňské noviny. Hned na první straně jsem se rozčílil a raději jsem nepokračoval. Před nějakou dobou se lidé snažili o vytvoření chodníku na travnaté ploše před Kauflandem, kudy si většina lidí zkracuje cestu k nákupnímu středisku. Dříve zde stávaly kolotoče, dnes je plocha nevyužívaná a vytvoření chodníku je zde více než logické. Tento návrh byl však radnicí smeten ze stolu s tím, že pozemky nepatří z větší části městu a tudíž zde tedy nic takového vzniknout nemůže. Jakým překvapením pro mě tedy byl dnešní článek v novinách, který hlásá, že na této ploše, uprostřed města a panelových domů, vznikne benzínka s myčkou... a tohle já jsem dopustil... svým hlasem... stydím se! Našemu malému městu nestačí čtyři supermarkety na pětistech metrech... my musíme mít na jednom tahu také tři benzínky... možná, že v budoucí pětiletce se nám dokonce podaří předběhnout Chomutovskou sbírku:) Víte, znám spoustu volů... ale takhle hustou koncentraci u jednoho radničního stolu... to jsem ještě neviděl!

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tedy Fando, tohle už nikdo opravdu lépe napsat nemohl. Je dobře že se někdo ozval, ale osobně si myslím, že kdyby byla na náměstí tisícová demonstrace, tak tam ta benzínka prostě stát bude. Víš, názory občanů vlastně nikoho nezajímají, prostě byznys je byznys. Jinak ten nápad podpořily i jiní zastupitelé, než jen z ODS. Nakonec to bude vysvětleno tak, že je to služba, kterou Kadaň potřebuje. Co se týče Fíka a stezky stačí si jen přečíst jména zastupitelů. Jistě mezi nimi také najdeš jednoho projektanta. A kdo bude zhotovitelem je snad taky jasný.

úterý, 26 června, 2007  
Blogger František Červený said...

Ahoj Džery,
já vím, je mi to všechno jasné.Vždyť ona ta benzínka bude vlastně nakonec nutná...je to přeci jen kus, dojet od Kauflandu nahoru k té "nové" nebo dolů ke "staré"...nepochybuji,že se podobně benzínku podporující článek brzy obejví v tom našem "radničním" plátku a možná u něj bude i nějaká fotečka..koho asi?...už vůbec nepochybuji,že by u takovéhleho návrhu chyběl pan Budjač a spol. Je to sebranka. Dokážu si živě představit,jak se po "odsouhlasení" pousmáli a každý někam napsal SMSku:)Divím se,že se nikdo neozve.Tohle přeci zdravý rozum nemůže dovolit.Když ho nemají ti pitomci v bílé věži,tak by mohli mít možnost vyslovit se občané.Nejde mi do hlavy všechno to nadšení kolem těch Fíků a podobných kravinek.Člověk si může rozmlátit auto na všech dírách, propadlých kanálech a podobně a město raději za těžké prachy znovu postaví náhon vodního mlýna.Občas,když vidím někde toho blbečka Brandu na kole,tak mám opravdu silné nutkání trhnout "omylem" volantem...jestlipak by ho ten jeho šáteček zachránil:)))Tohle všechno mě štve a musím říct,že jak to tak poslouchám,nejsem sám.V příštích volbách nebudu zřejmě ztrácet čas přemýšlením.Tohle rozhořčení nezachrání ozelenění průtahu ani rekonstrukce "B"čka...nemám v úmyslu se dívat,jak se panu Raadovi za městské peníze opravuje kanalizace k soukromému objektu Splitu a navíc v rámci promenády staví molo a chatičky...

úterý, 26 června, 2007  

Okomentovat

<< Home