neděle 11. června 2006

Moje neděle...

Celý týden si vždy přeji aspoň na jeden den absolutně vypnout a odreagovat se někde daleko od Kadaně, práce a spěchu. Mým nejoblíbenějším místem v Čechách, stvořeným výborně k těmto účelům, je městečko Loket nedaleko Karlových Varů. Jezdím sem pravidelně několikrát v roce. Někdy i jen na dort a vídeňskou kávu, nebo si sednout na hradby a číst si. Kdo tu někdy byl, jistě mi dá za pravdu, že se jedná o jedno z nejkrásnějších měst u nás. Počasí mě mile překvapilo. Vzal jsem tedy Ladušku a mojí mladší sestru Lucii a vyrazili jsme. Původní plán byl navštívit veřejnou popravu, která se na nádvoří hradu, slavného v tomto roce z filmu Rafťáci, konala. Nakonec jsme na ni ale vůbec nešli a místo toho jsme se procházeli městem, lízali zmrzlinu a užívali si té pohody. Pak jsme skončili v loďce místního převozníka. Seděl jsem v ní již asi po desáté a protože jsme v ní jeli jen my čtyři (tedy včetně převozníka), vynechali jsme klasický výklad turistům a velice příjemně jsme si popovídali, co se za rok, kdy jsem v Lokti nebyl, všechno změnilo. Bylo to báječné. Převozník je skvělý chlapík a zná Loket od základu až po střechu, každý drb a povídačku, přestože o něm vím, že je z Varů. Cestou jsme si také stihli prohlédnou přípravy na koncert Čechomoru, který se v Lokti dnes večer koná. Potom už se blížil večer a my se vydali na cestu zpátky. Nakonec jsme ji ale obohatili o návštěvu Tesca v Karlových Varech, kde jsme shlédli krátkou exhibici ve skocích na kolech a lehce povečeřeli...lépe už jsme dnešní odpočinek využít nemohli. Kdo uvažuje o příjemném vypnutí, tomu bych Loket doporučil.
...výhled od lodě ...loketský převozník

0 Comments:

Okomentovat

<< Home