úterý 10. března 2009

Přestávka na oběd

Dnešní přestávku na oběd jsem strávil rychlým oběděm a pak jsem jen popadl prut a vyrazil na rybníček, protože už docela pěkně rozmrzl a já jsem byl zvědavý, jestli už i tady berou ryby. Také jsem si potřeboval ověřit, jak dobře tu půjde nahazovat s novou šestimetrovou bologneskou (boloňkou). Foukal docela silný vítr. Asi po deseti minutách lovu a třech náhozech zmizel splávek pod vodou zhruba uprostřed rybníčka a já vytáhl první letošní červenopeřici:) Teď mi díky dobré náladě to odpoledne v práci uteče mnohem rychleji:) 
Takhle vypadal rybník ještě před týdnem:)

Bologneska mi udělala radost. V létě tu bojuji s delšími náhozy obyčejnými pruty, ale teď jsem bez jakékoli námahy nahazoval doprostřed rybníka.

První ryba ulovená letos na splávek (a umělého bílého červa) na rybníce:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home