neděle 8. března 2009

Uvztekaná nedělní procházka

Dnes jsme se byli projít na chvilku kolem řeky a celou dobu jsem byl pořádně naštvaný. Nejprve kvůli tomu, jak se kvůli promenádě Maxipsa Fíka kácí takové množství stromů u řeky. To je až neuvěřitené. Ano, tahle opičárna mě štve už od samého počátku a nikdy pro ni nebudu. Jsem pro letní kino, nové chodníky na místech, kde jsou chodníky špatné. Ale tahle "fíkovina" je na mě moc. Ještě víc mě štvě, že na nic pořádného se snad dotace získat nedají a tak vznikají takovéhle blbosti, které stejně nakonec ocení jen málokdo. To je ale jedno. Karty jsou už rozdané a já se jen modlím, aby nakonec lidem došlo, co ta věc stojí peněz a jak by se daly použít vhodněji. Sice je krásné poslouchat o množství dotačních peněz, ale ty pokaždé pokrývají jen část výstavby a zbytek se musí vzít z peněz města. Druhou kapkou se stalo vandalství. Myslím jím sprejerský kousek na nové informační ceduli kadaňského stupně. Chtěl bych jednou nachytat jednoho z těch primitivních přiblblů se sprejem v ruce. Ani nevíte jakou chuť bych měl k němu přiběhnout a vší silou ho železnou tyčí vzít po hlavě! Hned jak by se dostal z rekonvalescence, tak by povinně nastoupil k technickým službám a nejméně půl roku by nedělal nic jiného, než že by umýval a seškrabával sprejerská dílka po městě. To by snad změnilo jeho názor na ničení všeho co potká.

2 Comments:

Blogger Amara said...

Souhlasím se vším. Kromě té tyče.

pondělí, 09 března, 2009  
Blogger František Červený said...

Ano, s tou tyčí jsem se nechal trochu unést.. ale když vidím, co je všechno po Kadani poničené a že se ti pitomci nestydí poničit ani památky, tak bych je občas tou tyčí opravdu přetáhl:) Ty stromy a parčík u Splitu mě ale také štvou. Když se rozhodneš si pokácet strom na zahradě, který ti div nepadá na dům, tak se budeš potýkat s úřady, poslouchat,jak je živý, i když je na něm jen jedna zelená větev. Pak ho porazíš načerno a musíš se bát pokuty kolem 50-70 tisíc. No a my tady kvůli pitomosti, která po roce nebude už zajímat ani turisty , vykácíme desítky a možná dokonce stovku stromů... kvůli promenádě se za tohle město vážně stydím!

úterý, 10 března, 2009  

Okomentovat

<< Home