pátek 23. února 2007

Páteční procházka

Brzy ráno...
Z vyhlídky...
Jeden znejznámějších pohledů...
Návrat do centra po lávce
Holub v převlečení za straku a jeho bezhlavý brácha:)
V Lokti už je skoro jaro:)
Opuštění...
Vichřicí povalené stromy
Sloupek na fasádě domu

Rozcestník a "oči"
Dnes je pátek a já v pátek nepracuji. Hledám si vždycky na tenhle den zábavu. Dneska jsem chtěl fotit mlhu nad údolími Ohře, ale ona se zvedla dřív, než jsem čekal. Jel jsem tak autem a pak mě napadlo, že se podívám do Lokte. Tohle město mám opravdu rád. Asi víc než Kadaň. Dnes jsem nechal stát auto na náměstí a vydal jsem se na vyhlídky na nedalekých svazích, kudy vede příjemná stezka plná altánků, potůčků a ptactva. Hlavně je odtamtud krásný výhled na oblouk Ohře a celé historické centrum Lokte. Nedávná vichřice zde zanechala výrazné stopy a občas je třeba zdolat několik kmenů, ale procházka po téhle straně Ohře za to stojí. Už se těším na jaro a léto, až sem budu jezdit častěji...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home