pátek 2. února 2007

Návrat do dětství

Dnes jsem byl v Chomutově. Cestou zpátky jsem se ale stavil v Globusu pro nějaké drobnosti k obědu a při bloudění mezi regály jsem narazil na modely. Když jsem byl malý, někdy mezi 2-4 třídou, tak jsem je měl moc rád. Rodiče mi je sem tam koupili (byla to v té době celkem drahá záležitost a to přetrvalo i do dnes) a já se s nimi zavíral v pokoji a stavěl a stavěl. Tenkrát nebylo moc barviček a když, tak byly šíleně drahé a já měl tu mojí sbírku letadel jen v té plastově šedé barvě. Dnes jsem se tedy rozhodl zavzpomínat na dětství a koupil jsem si jedno letadlo, dvě barvičky a lepidlo. Hned jak jsem přijel domů, tak jsem se pustil do práce a chytlo mě to tolik, že jsem měl všechno během hodinky hotové. Večer jsem na něj jen nalepil značení a teď se na něj nemůžu vynadívat...ona to asi bude pravda s těmi řečmi, že se v každém chlapovi ukrývá kus dítěte....


2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

cece ty se asi hodne nudis co...loool

neděle, 18 února, 2007  
Blogger František Červený said...

Nerikam, ze se nudim, ale rad si udelam cas na veci, ktere me dokazi zabavit:)

neděle, 18 února, 2007  

Okomentovat

<< Home