úterý 7. února 2006

Chcete vidět idiota?! Mrkněte na můj profil!

A proč? Posuďte sami....
17:50 - odjíždím k Ladušce...klídek a pohodička, jen cestou vyhodit odpadky, nasednout do auta, U2 na plné pecky a za pět minut jsem tam.
20:35 - odjíždím od Ladušky...zase klídek, U-dvojka mi pěkně vyhrává, dokonce si chvílemi zpívám.
20:40 - parádní zaparkování během posledních několika veršů "With or without You", pak už jen páka na volant, zamknout dveře a tra...
20:41 - ...dá, ale kde mám klíče od bytu? Bunda...kalhoty...bunda...zpět do auta..kalhoty...Nechal jsem je u Lady! Zvedám telefon a nutím celou rodinku hledat...
20:45 - jsem nervózní, znovu nasedám do auta, kašlu na U2 ať si zpívají "Se mnou nebo beze mě" a uháním ulicí k rodičům pro náhradní...
20:55 - řítím se zpátky, tentokrát už se ani nepoutám...Road Runner je proti mě pomalá slepice i s tím svým "mig-mig"...kojoti nikde nestojí...
20:57 - vybíhám schody a?!
20:58 ....stojím na chodbě naproti svým dveřím, v zámku se pohupují mé klíče, dle posledních zjištění celé ty tři hodiny mé nepřítomnosti...v bytě leží jen notebook, tuny DVDček, peníze a pár podobných blbostí, proč se rozčilovat....:)))!
Tak co? Stačí?! Mě tedy ano...jdu si koupit šňůrku na klíče...a pro jistotu si nechám nápis "klíče" vytetovat na ruku...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home