pondělí 26. června 2006

V "Krásňáku"

Nejznámější pohled na zámek
Jedna z nejhezčích staveb v parku
Gloriet na vrcholku před obeliskem
Laduška
O víkendu jsme se s Laduškou vypravili do stínu stromů zámeckého parku v Krásném Dvoře. Zámek, ke kterému park patří, jsem už viděl tisíckrát a tak jsme ho vynechali. Park mě ale zklamal. Když jsem byl mladší a jezdil jsem sem s rodiči na nedělní výlety, tak se o park starali mnohem více. Tráva byla posekaná, keře upravené, potoky a rybníky v parku byly čisté a nádherně působivé. Včerejší procházka mi ale připomínala procházku lesíkem na okraji obce, kam si místní chodí sem tam posekat trávu pro králíky a jinak vše nechávají svému osudu. Trochu mě to při tom pohledu zamrzelo. Rybníky plné žabince, potoky zanešené spadanými větvemi, tráva do pasu a ani noha... tak dopadl jeden z nejhezčích parků, které jsem znal. Ještě že aspoň budovy nespadly a tak se dá cestou odpočinout v jejich stínu, protože laviček také nějak rapidně ubylo...škoda takového místa, má-li správce takový přístup.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home