čtvrtek 2. února 2006

Generace WoW a CS...

"Ahoj, co delas na icq, nemas byt se skolou v divadle?"
"Pac nechci na nejaky pi*oviny"
"Aha, tak misto toho sedis doma a paris na pocitaci...to zni rozumne:)"
"Divadlo je na nic, nema to uroven..."
"Kdyz to rikas ty, tak ti asi budu muset verit, urcite tomu rozumis....vsadil bych se, ze ani nevis na co jste sli a o cem to je..."
"Me je to fuk"
Takhle vypadal můj dnešní rozhovor se studentem třetího ročníku stavební školy, pro něhož vrcholem veškerého kulturního dění je jednou za půl roku odtrhnout svou hlavu z pole záření monitoru a přesunout se na pár chvil s kámoši do kina...kdo nenosí široké kalhoty u kolen s páskem bránícím nohám v chůzi, negeluje si vlasy a není aspoň v pátém levelu World of Warcraft, nemá dnes již hodnotu. Čert vem učitele a školu, protože se nedají pochopit a když něco neumí chyba není rozhodně na jejich straně. Na všechno mají vlastní a HLAVNĚ - ten správný a objektivní názor.
Jsem ztracen... všechna CD s hrami jsem někam zahrabal, začal jsem číst, slušně se oblékat a sledovat všechno kolem sebe ve snaze vědět toho co nejvíc... jak jsem mohl být tak hloupý?! Snad mi drazí "CS a WoW machři" prominete. Jdu si koupit grafickou kartu do notebooku a všechno hned napravím, protože já, jakožto zastánce kultury a především toho "trapného" divadla už mám odslouženo. Prosím pošlete mi adresu nějakého dobrého serveru, snad ještě není pozdě, ó nedoceněná inteligence...vždyť právě ty mi budeš vydělávat na důchod....

0 Comments:

Okomentovat

<< Home